استاندار البرزگفت: تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور امضا می شود.

کارخانه نوآوری البرز راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیزالله شهبازی،استاندار البرز گفت: استان برای امضا تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور آماده است.

شهبازی در نشست بررسی پیش نویس تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز که با حضور دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، افزود: روند امور شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و در مجموع آر اند دی را با اشتیاق فراوانی دنبال می کنم.
او گفت: بر این باور هستم که دنیای آینده به دانش بنیان ها و فناوری های نوین تعلق دارد بنابراین باید زمینه توسعه کمی و کیفی این امر مهم و تحول ساز را فراهم کنیم.
استاندار البرز افزود: از مدت ها پیش با مشاهده تپه مرادآب و موقعیت بسیار خوب آن در نظر داشتم که چه پیشنهاد ویژه ای می توان برای این منطقه داد.
شهبازی گفت: اکنون ایجاد کارخانه نوآوری را با شور و شعف فراوان دنبال می کنم و از هیچ تلاشی برای به ثمر رسیدن آن فروگذار نخواهم کرد.
او افزود: از هر 3 معاون استانداری خواستم که در این موضوع همراهی لازم را داشته باشند و در راس امور نیز شخصا حضور خواهم داشت.
استاندار البرزگفت: یکی از بزرگترین آرزوهایم توسعه فن اوری های نوین، استارت آپ ها، صنایع دانش بنیان و بویژه تحقق و به ثمر رسیدن پروژه کارخانه نوآوری استان است.
شهبازی افزود: البرز دومین استان کشور در فروش محصولات دانش بنیان است و پروژه هایی همچون اشتغال مهارت محور را نیز به صورت پایلوت در این استان اجرایی کردیه ایم.
او گفت: کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از عزم جدی استان برای اشتغالزایی و رونق تولید دارد.
استاندار البرز افزود: برای رونق تولید و اشتغال بویژه در بخش دانش بنیان با مجموعه استان به فهمی مشترک رسیده ایم و بدون شک با همراهی و تعامل این امر را دنبال خواهیم کرد.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان نیز در این نشست گفت: به این باور رسیده ایم که استاندار البرز حامی چنین اقداماتی در استان است.
پرویز کرمی افزود: اکنون با همراهی شهرداری کرج و حمایت استاندار البرز، عملا امور اجرایی کارخانه نوآوری البرز آغاز شده است.
او  از حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برای امضای تفاهم نامه در البرز خبر داد.
انتهای پیام / خ.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار