عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان از اعلام نتایج آزمون اصلح جبرانی خبر داد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کچوئیان، نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از اعلام نتایج آزمون جبرانی جامع مهارت آموزان ماده ۲۸ خبر داد و گفت: با پایان عملیات تصحیح پاسخنامه‌های چند گزینه‌ای و عملکردی و تحلیل آماری، مهارت‌آموزان ورودی سال ۹۷ همچنین سال‌های ۹۵ و ۹۶ شرکت‌کننده در آزمون جبرانی کتبی ارزشیابی صلاحیت­‌های حرفه­‌ای برگزار شده در ۲۹ آذر گذشته، می‌توانند امروز (یکشنبه، ۱۵ دی) با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir با دریافت کارنامه خود از نتایج آزمون مطلع شوند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خطاب به مهارت آموزان معترض نسبت به نمره نهایی خود بیان کرد: ۱۸ لغایت ۲۱ ماه جاری، زمان درج اعتراضات در سامانه هدف است.

او چهارشنبه، ۲۵ دی را زمان اعلام نتیجه بررسی اعتراضات اعلام و اظهار کرد: مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، نتایج را از طریق همین سامانه به اطلاع مهارت آموزان معترض می‌رساند.

این مقام مسئول، در خصوص مهارت آموزانی که موفق به شرکت در آزمون جبرانی جامع اصلح نشده و یا حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اند، تصریح کرد: هر گونه تصمیم نهایی در این خصوص متعاقبا از طریق معاونت نظارت اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است آزمون جبرانی جامع اصلح ویژه مهارت‌آموزان ورودی سال ۹۷ و افراد باقی‌مانده از سال‌های ۹۶ و ۹۵ بود که موفق به گذراندن فرآیند اصلح در اول شهریور نشده بودند. بخش کتبی جبرانی آزمون جامع اصلح، روز جمعه ۲۹ آذر همزمان در ۶ استان کشور برگزار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.