ویسی گفت: بازی با ذوب‌آهن همیشه سخت است، این تیم بازیکن جدید به خدمت گرفته که می‌تواند تاثیر گذار باشد.

سیامک ویسی سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این روزهای تیمش پس از پیروزی برابر پدافند هوایی شهرکرد در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: به دلیل شرایط خاص هر دو تیم در جدول بازی بسیار سختی بود. تیم ما شروع خوبی در بازی نداشت و نیمه اول آنطور که باید و شاید پیش نرفت، اما در نیمه دوم شرایط متفاوت بود و ما توانستیم در پایان برنده این بازی باشیم، البته این را هم بگویم که در صورت برد، شهرکرد ۵ برده می شد و با همین حساب می توانست شرایط به مراتب بهتری پیدا کند، اما ما به جایگاه بهتری نرسیدیم.

او در ادامه و درباره بازی فردای این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان عنوان داشت: بازی با ذوب‌آهن همیشه سخت است، این تیم بازیکن جدید به خدمت گرفته که می تواند تاثیر گذار باشد، اما ما همواره در هر بازی تلاش کردیم تا بهتر باشیم و الان هم فاصله کمی از ذوب‌آهن داریم و بنابراین این بازی برای هر دو تیم اهمیت بسیار بالایی دارد.

ویسی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل جدید بازیکنی هم به خدمت گرفته یا خیر، عنوان داشت: عدنان دورقی تنها بازیکنی که به تیم ما پیوست و از اواسط نیم فصل نخست به دنبال این بودیم تا دورقی را جذب کنیم که خوشبختانه چنین اتفاقی افتاد. اما درباره اینکه آیا می‌توانیم بازیکن دیگری هم جذب کنیم یا خیر باید بگویم که بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد زیرا بودجه تیم ما به اندازه ای نیست که بتوانیم چنین اقدامی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط فعلی بسکتبال آیا پیش‌بینی می‌کنید که با کنار رفتن نفرات سرشناس از تیم ملی با مشکلی مواجه شویم یا خیر، بیان داشت: در حال حاضر دو بحث درباره آینده بسکتبال وجود دارد، ما در این سال ها باید کار کیفی و کمی را در کنار هم دنبال می کردیم. کار را در کمیت خیلی خوب دنبال کردیم. با ۱۴ تیمی شدن رقابت‌های لیگ و شرکت تیم‌های بیشتر، الان بازیکنان خوبی داریم، قطعاً حضور این افراد می‌تواند نویدبخش آینده روشن برای بسکتبال کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار