رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با پلاک‌های سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ جهان شاه تیموری  رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ساعت ۱۰ صبح جمعه سیزدهم دی ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری ۱۳۲ نبرد در خیابان دهقی به خودروی سورن مشکی رنگ مشکوک شده و به صورت نامحسوس راننده خودرو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: راننده خودرو در خیابان دهقی در نزدیکی یک خودروی سورن مشکی رنگ متوقف شده و پس از پیاده شدن اقدام به کندن پلاک خودروی مورد نظرش کرد که در این صحنه ماموران وارد عمل شده و راننده خودرو را دستگیر کردند.

کلانتر محله نبرد ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مرد مرموز چند پلاک سرقتی دیگر به دست آوردند و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد خودروی سورن مرد ۴۰ ساله یک خودروی اوراقی و به نام همسرش است که متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: مرد جوان که متهمی سابقه دار است در بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد که با سرقت پلاک‌ها خودرو‌های مشابه خودرویش و نصب آن اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کند و در این مدت ۱۲ فقره سرقت انجام داده است.

تیموری در پایان گفت: متهم که اعتیاد به مواد مخدر هروئین دارد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و شناسایی طعمه‌های این سارق در دستور کار ماموران قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار