نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: شهادت سردار سلیمانی کاری کرد که دودمان دشمنان از جمله آمریکای جنایتکار در آینده فرو بریزد، همچنانکه اتحاد و انسجام بیشتری را در ایران و جهان اسلام به وجود آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: اگر کسی قبلا نسبت به جبهه مقاومت تردید داشت اکنون دیگر این شک پایان یافته و به طور قطع ملت‌های آزاده به این جریان خواهند پیوست.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی کاری کرد که دودمان دشمنان از جمله آمریکای جنایتکار در آینده فرو بریزد، همچنانکه اتحاد و انسجام بیشتری را در ایران و جهان اسلام به وجود آورد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خداوند خود عقوبت ریخته شدن خون شهید سلیمانی را از دشمن خواهد گرفت، گفت: به طور قطع انتقام سختی از آمریکا می‌گیریم و این موضوع باعث شده لحظه به لحظه به ترس آمریکایی‌ها افزوده شود.

آیت‌الله حسینی شاهرودی به پیشنهاد دولت امریکا مبنی بر لغو تحریم‌ها در مقابل عدم انتقام ایران اشاره کرد و اظهار داشت: آنان حتی پیشنهاد انتقام متقابل و عدم زیاده‌روی ایران در جبران شهادت سردار سلیمانی داده‌اند که نشان از هراس و زبونی در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی کاری کرد که توطئه خاورمیانه بزرگ و از رود نیل تا فرات اسراییل نقش بر آب شود و داعش نیز که برای نابودی دین اسلام و عقب‌ماندگی جامعه اسلامی ایجاد شده بود با تلاش و مجاهدت این شهید بزرگوار از بین رفت.

نماینده، ولی فقیه در کردستان افزود: امروز همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان از مسلمان و غیرمسلمان عزادار شهادت سپهبد سلیمانی هستند و حتی مردم آمریکا نیز اکنون به عظمت این شهید پی برده‌اند و ایشان را می‌ستایند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: آمریکا تصور می‌کرد با به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، جامعه اسلامی، ایران و منطقه را ضعیف و متزلزل خواهد کرد، اما بر خلاف تصورش، امروز مردم اغلب کشور‌های جهان به ویژه منطقه، داغدار این شهید بزرگوار هستند و پیرو تفکر وی خواهند بود.

وی شهادت سردار سلیمانی را خطرناکتر از زنده بودن وی برای آمریکا دانست و اضافه کرد: آمریکایی‌ها دچار اشتباه بزرگی شدند و اکنون به این نتیجه رسیده‌اند چرا که حس آزادی‌خواهی و دشمن ستیزی جامعه اسلامی و قدرت جبهه مقاومت در این شرایط بیشتر خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: مستکبران عالم دست به دست هم دادند تا رهبری معظم انقلاب و سردار سلیمانی را نزد مردم منطقه به ویژه عراقی‌ها بد جلوه دهند، اما موفق به این کار نشدند و همین مردم عراق، با حضور میلیونی خود در آیبن تشییع سردار سلیمانی این توطئه دشمن را خنثی کردند.

بامداد جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهباد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.