سامانه بازارگاه با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های کشاورزی در استان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  رنجبر مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: فعالان بخش د ام و طیور برای خرید نهاد ه‌های کشاورزی باید به بازارگاه نهاد ه‌های کشاورزی به نشانی sps.bki.ir مراجعه و نهاده مورد نیازشان را از این سامانه بصورت آنلاین خرید اری کنند.

او، با اشاره به الزامی بودن خرید اینترنتی نهاده‌های کشاورزی از نیمه دی ماه امسال بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ٢٧٤ نفر از فارس در بازارگاه نهاده ‏های کشاورزی عضو شده اند.

رنجبر با بیان اینکه فعالان بخش دام و طیور از جمله بهره برداران حقیقی و حقوقی، اتحادیه ها، تشکل‌ها و زنجیره‌های تولید برای خرید نهاده‌های مورد نیاز باید در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی نام نویسی کنند، تصریح کرد: این افراد به منظور نام نویسی و تکمیل اطلاعات باید به سامانه بازارگاه مراجعه کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: برخی از نهاده‌های دامی مانند سویا، جو و ذرت را می‌توان از سامانه مذکور خریداری کرد، که در آینده نزدیک عرضه و فروش نهاده‌ها تنها از طریق سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی انجام می‌شود.

او، اضافه کرد: سامانه بازارگاه نهاد‌های کشاورزی با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های دامی، تسهیل امورتولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهاده‌های دامی، جلوگیری از توزیع نامناسب نهاده‌های کشاورزی، تثبیت قیمت گذاری و همچنین جلوگیری از واسطه گری طراحی شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار