خواننده ارزشی کشورمان از ساخت قطعه‌ای جدید درباره شهید حاج قاسم سلیمانی گفت.

محسن توسلی خواننده ارزشی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تولید دو قطعه موسیقی برای شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بعد از اینکه خبر شهادت حاج قاسم منتشر شد، من هم مثل همه مردم شوکه شدم. ساعاتی مبهوت مانده بودم و نمی‌دانستم باید چه کاری انجام بدهم. در نهایت به ذهنم رسید که برای سردار شهیدم قطعاتی را که بیانگر ویژگی‌های شخصیتی ایشان است، تولید کنم.

از شهادت حاج قاسم تا الان بی وقفه مشغول تولید قطعه موسیقی هستیم / همچنان برای سردار سلیمانی می خوانم

این خواننده ارزشی درباره حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم یک سرمایه بزرگ ملی و نظامی بود. ایشان محبوب دل ایرانیان بود و هر کس در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کند باید در حد توانش  قدمی در واکنش به شهادت حاج قاسم بردارد. عکاس با دوربین خود، شاعر با قلمش و من با صدای خود و در قالب قطعه موسیقی باید اثر هنری برای حاج قاسم تولید کنم. البته خدا را شکر در حوزه موسیقی و دیگر حوزه‌ها اتفاقات خوبی افتاد. همه در حد توانشان در حد حتی نصب یک بنر نسبت به شهادت حاج قاسم واکنش نشان دادند.

وی افزود: از آن جایی که هر کس باید کاری در واکنش به این اتفاق انجام دهد، من هم تلاش کردم که اثری خوب را تولید کنم. خوشبختانه از جمعه تا ظهر یکشنبه توانستیم دو کار تولید کنیم. در این ۴۸ ساعت بی وقفه همراه با ترانه سرا و آهنگساز در استودیو بودیم و کار‌ها را به مراحل پایانی رساندیم.


بیشتر بخوانید: با افتخار برای سردار سلیمانی می خوانم/ همان که رهبر گفت؛ انتقام می‌گیریم


این خواننده درباره دو قطعه‌ای که برای حاج قاسم سلیمانی تولید کرده است، گفت: یک قطعه به سفارش دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما تولید شده است. این اثر با شعر حامد عسگری و تنظیم امید رهبران تولید شده و به زودی از رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد. قطعه دیگر ریتم و شعری حماسی دارد؛ شاعر این قطعه قاسم صرافان و تنظیم کننده امید رهبران است.

از شهادت حاج قاسم تا الان بی وقفه مشغول تولید قطعه موسیقی هستیم / همچنان برای سردار سلیمانی می خوانم

توسلی گفت: واقعا کار من در مقابل رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی ارزشی ندارد. حاج قاسم غروری به ایران داد که بسیار گران بها بود. بچه‌های نسل ما باید به ایشان افتخار کنند. در آینده هم حتما برنامه‌هایی درباره این شهید بزرگوار خواهیم داشت. به امید خدا کار‌هایی تولید می‌کنم که نشان بدهم قاسم سلیمانی‌هایی در مملکت هستند که نمی‌گذارند کشور ناامن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.