خواننده ارزشی کشورمان به تمجید از شخصیت سردار سلیمانی پرداخت و هنرمندان را به تولید آثاری درباره این شهید دعوت کرد.

ببا افتخار برای سردار سلیمانی می خوانم / همان که رهبر گفت؛ انتقام می‌گیریمه گزارش خبرنگارحوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهادت حاج قاسم سلیمانی بزرگمرد مبارزه با دشمنان اسلام، واکنش بسیاری از جمله هنرمندان را در پی داشت.

محمد گلریز خواننده ارزشی کشورمان هم که پیشتر آثاری را برای شهدا تولید کرده بود، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

او به خبرنگار ما گفت: امروز با شهادت حاج قاسم حال هیچ کسی از استکبار ستیزان خوب نیست. او یک شخصیت جهانی در عرصه مقاومت بود. آزادگان جهان و کسانی که با ظلم و استکبار مبارزه می کنند حاج قاسم را الگوی خود می دانستند. همه از این اتفاق متاثر و متاسف شدند. من هم خیلی از این فاجعه غمگین شدم.

وی افزود: خداوند می فرمایند که دشمنان اسلام را از احمق ترین افراد آفریده است. این کار دشمن واقعا کار احمقانه ای بود و به ضرر خودش تمام می شود. سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و از رهبر انقلاب بارها خواست که برای شهادت او دعا کنند؛ بالاخره هم به آرزویش رسید.

گلریز در ادامه به تاثیر شهادت سردار سلیمانی در وحدت مسلمانان اظهار کرد: این اتفاق باعث وحدت مردم ایران و انسجام همه مبارزان علیه استکبار شد. عراق وحدت خودش‌ را بعد از مشکلات اخیرش به دست می آورد. با کنار هم شهید شدن ابو مهندس و سردار سلیمانی وحدت ایران و عراق بیشتر هم خواهد شد. مردمی هم که باورشان نسبت به ظلم آمریکا کم بود بیشتر به سیاهی آمریکا پی برد. ان ‌شا الله همان طور که حضرت آقا فرمودند انتقام می گیریم تا دشمنان بفهمند نمی شود با ایران در افتاد.

وی در پایان اضافه کرد: ما در حال حاضر صدها سلیمانی داریم که راه سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند. از همین جا اعلام می کنم حاضرم با افتخار سرودی ماندگار برای سردار شهید سلیمانی تولید کنم؛ مانند سرودی که برای انقلاب اسلامی، شهیدان مطهری، بهشتی، رجایی و... خواندم. امیدوارم امکانات ساخت این سرود فراهم شود و کاری تولید کنم که در ذهن ها باقی بماند. هنرمندانی هم که می توانند، باید کاری در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا آقایی
۱۰:۰۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
به یاد سردارسلیمانی باید همه هم دل شویم وباهروسیله ای که داریم وخواهیم داشت سینه دشمن هدف قراردهیم زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
زنده باد یادگار انقلاب ومردانقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۸
درود برآقای گلریز