سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: این اتفاق سبب متحدتر شدن ملت ایران شد و مردم باید بدانند تنها کسی که می‌تواند به آن‌ها کمک کند، خودمان هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم میثاق جامعه ورزش و جوانان کشور با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حضور او در جامعه برای ملت ما قوت قلبی بود و مطمئن باشید مطالبه تمام ورزشکاران و جامعه ایرانی، انتقام سخت از عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: دشمنان انقلاب اشتباه بسیار بزرگی انجام دادند و امیدواریم خون شهید عزیزمان پایمال نشود. فکر می‌کنم این اتفاق سبب متحدتر شدن ملت ایران شد و مردم باید بدانند تنها کسی که می‌تواند به آن‌ها کمک کند، خودمان هستیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: هر چند مشکلات بسیار زیادی داریم، اما این امر یک موضوع داخلی است و کسی از بیرون برای کمک به ما نمی‌آید. حاج قاسم سلیمانی با جان و دل برای دفاع از مرز‌ها و کشورمان تلاش کرد، اما دشمنان او را مورد هدف قرار دادند و همین نشان می‌دهد دشمنان فکر مردم ایران نیستند.

شکوری تصریح کرد: به زودی شاهد انسجام بیشتر مردم ایران هستیم و مسئولان هم برای گرفتن انتقامی سخت برنامه ریزی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: اهدای بازوبند پهلوان ماندگار ملی ایران به خانواده شهید سپهبد سلیمانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار