مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: حاج قاسم سلیمانی، فرزند سلحشور ایران اسلامی بود و راه شهید قهرمان مان را ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره برگزاری مراسم میعاد جامعه ورزش و جوانان کشور با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ». شهادت دلاور مرد جبهه‌های حق علیه باطل شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی و یاران دلاورش را خدمت امت اسلامی و رهبر عزیز ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

او افزود: همانگونه که می‌دانید امروز (یکشنبه) مراسمی در وزارت ورزش با همت مسئولان این وزارت خانه، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، مرکز بسیج وزارت ورزش و حضور جامعه سربلند، سرافراز، متدین و متعهد ورزش کشور در حال برگزاری است. هدف از این مراسم میثاق با شهدای اخیر به ویژه حاج قاسم سلیمانی عزیزمان است. همانگونه که مقام معظم رهبری و فرمانده اشاره کردند بی شک سربازان مقام معظم رهبری از آمریکای جنایتکار و صهیونیست خون آشام انتقام خواهند گرفت و با این عهد و میثاقی که امروز جامعه ورزش و بسیجیان ورزشکار با هم می‌بندند، یاد شهدا را گرامی خواهیم داشت و ادامه دهنده راه شهید قهرمان و سرافراز جبهه‌های حق علیه باطل هستیم.


بیشتر بخوانید: اهدای بازوبند پهلوان ماندگار ملی ایران به خانواده شهید سپهبد سلیمانی


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی افزود: حاج قاسم سلیمانی، فرزند سلحشور ایران اسلامی بود و همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس لرزه بر اندام صدام و صدامیان انداخت، پس از آن هم در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) بر بدن صهیونیست ها، آمریکا و ایادی خون خوارشان لرزه انداخت. با شجاعت و فداکاری‌های این قهرمان را فراموش نمی‌کنیم و به صورت قاطع اعلام می‌کنیم راه، روش و مکتب شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار