مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مساجد و تکیه‌های استان پذیرای زائرین در روز تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی خواهند بود.

غلامحسین حقانی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: یکی از فعالیت‌هایی که مساجد کرمان به صورت خود جوش و باانگیزه شخصی و انقلابی انجام داده اند، اعلام آمادگی و تجهیز تمامی امکانات در مراسم تشیع سردار سلیمانی است.

او افزود: یک سری برنامه ریزی‌هایی شده برای مساجدی که اعلام نیاز بود و احساس می‌کنند مساجد محله اشان ظرفیتی دارد که پذیرش داشته باشند اعلام آمادگی کرده اند.

حقانی از آمادگی ۸۰ مسجد، حسینیه و تکیه در سطح استان خبرداد و تصریح کرد: در این ایام میزبان زائران هستیم که به استان کرمان سفر می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: در تمام ورودی‌های شهر، ترمینال و ایستگاه‌های شهر ایستگاه‌های ستاد اسکان‌ها مستقر می‌شوند و مهمان‌ها به آنجا مراجعه کنند.

حقانی بیان داشت: اگر مسجد و تکیه‌ای در شهر کرما ن آمادگی این را دارد که میزبان این مهمانان باشد به سازمان تبلیغات مراجعه و اسم مسجد را ثبت کنند تا نیاز‌های لازم را تامین کنیم.

او اظهار داشت: در مساجد علاوه بر میزبانی از زائرین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و پر رونق ادامه دارد.

حقانی گفت: از یکشنبه شب مهمانان می‌آیند و حجم در روز دوشنبه و سه شنبه بعد از تشییع پیکر مطهر است.

او افزود: یک پویش مردمی نیز اتفاق افتاده که اگر مساجد و حسینیه‌ها ظرفیت پذیرش را نداشته باشند در این پویش مردمی سامانه‌ای تشکیل شده و پیامک ۱۰۰۰۳۳۶۳ اعلام کرده اند که هر کس می‌تواند در منزلش از این زائرین پذیرایی کند به این پیامک و ظرفیت منزل را به این پیامک اعلام کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار