رئیس شورای شهر تهران گفت: ترور سردار سلیمانی را باید تکمیل‌کننده تحریم‌ها دانست و به آن پاسخی محکم داد.

ترور سردار سلیمانی؛ تبلور عینی تروریست بین‌المللی بودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: از طرف اعضای شورای شهر تهران به مقام معظم رهبری، مردم و خانواده سردار شهید تسلیت می‌گویم و باید اعلام کنم که سردار سلیمانی به عنوان نماد انقلاب اسلامی در سراسر جهان شناخته می‌شد و شخصیتی محبوب بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همه اهالی فرهنگ و سیاست به نیکی از سردار سلیمانی یاد کردند و از او به عنوان فرزند شایسته ایران نام بردند.

هاشمی با اشاره به افتخارات سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی با داشتن ۳ مدال فتح و ذوالفقار سعی کرد همواره خود را از جنس مردم بداند و مردمداری را مشی زندگی خود قرار داد و همواره در تلاش بود تا با زندگی فراجناحی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گام بردارد و از همین طریق توانست در دل مردم محبوب شود.

او تصریح کرد: ما هیچگاه از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حرفی خلاف وحدت نشنیدیم و او همواره به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای کشور محسوب می‌شد.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها این سرمایه اجتماعی از بین نرفته است، بلکه چند برابر نیز شده و امروز سردار سلیمانی یک الگو برای تمام پاسداران و یادش در جهان ماندگار است.

هاشمی با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا گفت: ترور سردار سلیمانی را باید به عنوان تبلور عینی ترویست بین‌الملل و تکمیل کننده تحریم‌ها دانست که باید از سوی ایران پاسخی محکم به آن داده شود.

او ادامه داد: از طرف مدیریت شهری تهران می‌خواهم با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار