معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون امکان بهره مندی از تخفیف پنجاه درصدی برای تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در سالن‌های سینما برای مددجویان کرمانشاهی فراهم شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در دو سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه به اجرا درآمده است.

او با بیان اینکه این فیلم به مدت دو هفته در این سینما‌ها اکران خواهد شد، گفت : با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی این نهاد امکان بهره مندی از تخفیف پنجاه درصدی برای تماشای فیلم در سالن‌های سینما برای مددجویان به ویژه دانش آموزان و نوجوانان فراهم شده است.

او افزود: همچنین علاوه بر این تخفیف در اکران‌های عمومی، اکران اختصاصی فیلم نیز با اعمال همین تخفیف در مراکز و مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد مهیا شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هزینه پخش فیلم با احتساب پنحاه درصدی تخفیف در سالن‌های سینما و سالن‌های اکران اختصاصی از محل فعالیت آگاه سازی و آموزش این نهاد تامین و پرداخت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.