مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم در این مراسم گفت: شهادت مظلومانه سردار سلیمانی خشم مردم دنیا را برافروخت و نفرت جهانی نسبت به آمریکای جنایتکار و ایادی اش را بیشتر کرد.

سرهنگ خالقیان ادامه داد: اقدام بی‌شرمانه دشمنان و شهادت سردار سلیمانی سرعت انقلاب و نهضت مقاومت را متوقف نمی‌کند.

او بیان کرد: اقدام سخیف دشمنان و شهادت سردار سلیمانی خونی تازه به رگ‌های مقاومت تزریق کرده و موجب تجدید حیات محور مقاومت و منشاء شروع شمارش معکوس نابودی جهان استکبار شده است.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی استکبار جهانی را بیش از پیش برای جهانیان آشکار ساخت و راه شهید با تکیه بر جوانان برومند این مرز و بوم با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری  مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان نیز در این مراسم بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: مردم جهان، دنیایی بدون استکبار می‌خواهند.

او ادامه داد: در این چهل سال از انقلاب، دشمنان شهدای زیادی از ما گرفته اند که نه تنها وحدت ملت را بیشتر کرده بلکه پایه‌های انقلاب را نیز محکمتر از قبل ساخته است

در این مراسم دانشگاهیان دانشگاه سمنان بعد ازاقامه نماز ظهر و عصر در محکومیت اقدام سخیف دشمنان در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه سمنان در این راهپیمایی با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و… همبستگی و حمایت خود را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام و شهادت سردار سلیمانی را مهر تاییدی بر خون‌خواهی استکبار جهانی دانستند.

راهپیمایان ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایتکار در تجمعی با قرائت بیانیه‌هایی از سوی بسیج دانشجویی و نیز دانشجویان عراقی داتشگاه سمنان، جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل علیه ایران اسلامی را محکوم و از مسوولان امر، انتقام گیری از خون شهدای این حادثه تروریستی خصوصا سردار سلیمانی را خواستار شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار