فرمانده سازمان بدر عراق وعده داد خروج همیشگی نیرو‌های آمریکایی از کشورش، بهای خون پاک شهدای مقاومت خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هادی عامری، فرمانده سازمان بدر عراق، در وداعی حزن آلود با پیکر شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، وعده داد که خروج همیشگی نیرو‌های آمریکایی از عراق، بهای خون پاک آن‌ها باشد.

هادی عامری خطاب به شهدای مقاومت گفت: «راهتان را ادامه می‌دهیم و از این راه منحرف نخواهیم شد تا اینکه یکی از دو امر گرانبها نصیب ما شود: یا شهادت یا پیروزی. به شما اطمینان می‌دهم به عهدی که بستیم وفادار می‌مانیم و این راه را، یعنی راه حسین (ع)، راه صالحان، مومنان، شهید صدر اول و دوم و شهید حکیم و هر آنکه در این راه قدم گذاشت، ادامه می‌دهیم.»

عامری افزود: «تردید نخواهیم کرد و از این راه دور نخواهیم شد و به هیچ فشاری تن نخواهیم داد. آرزوی شهادت شما تحقق یافت و از خدا می‌خواهیم که ما را هم در این راه توفیق دهد. به شما اطمینان می‌دهم خروج همیشگی نیرو‌های آمریکایی از عراق، بهای خون پاکتان باشد و حاکمیت ملی کاملا محقق شود.»

وی همچنین خطاب به شهید ابومهدی المهندس گفت: «مطمئن باش برادر عزیز و دوستی که بیش از سی سال بیش از چهل سال در این راه با هم بودیم. تو شهید بزرگ اسلام هستی و این آرزوی تو سرانجام محقق شد. ابا مهدی روز قیامت ما را شفاعت کن.»

دیروز سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مجاهدان الحشد الشعبی در حمله آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار