معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین در هشت ماه امسال بیش از ۹ میلیارد تومان به فرزندان تحت حمایت طرح های اکرام ایتام و محسنین مساعدت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به کمک ۹ میلیارد تومانی مردم استان قزوین در طرح‌های ایتام و محسنین، گفت: در حال حاضر هزار و ۶۱۴ فرزند یتیم در استان قزوین تحت حمایت هستند که ۱۴ هزار و ۲۲۶ حامی در طرح اکرام ایتام حمایت مادی و معنوی از این افراد را برعهده دارند.

فرهادی اضافه کرد: در طرح اکرام محسنین هم دو هزار و ۹۵۸ فرزند با همکاری شش هزار و ۱۵۲ حامی تحت حمایت این نهاد هستند.

او افزود: برای حمایت از ایتام نیاز به درآمد آن چنانی و ثروت‌های کلان نیست چراکه همه مردم می‌توانند تنها ۱۰ هزار تومان به ایتام و محسنین کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر با ایجاد بستر‌های لازم، هر حامی کمک خود را به طور مستقیم به شماره حساب یتیم تحت حمایت خود واریز می‌کند.

او تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام و سایر طرح‌های این نهاد ریالی از مبالغ اهدایی مردم نه تنها در خارج از استان هزینه نمی‌شود، بلکه حتی کمک مردم براساس نیت اهدا کننده هزینه می‌شود.

فرهادی گفت: کسانی که در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت مادی و معنوی فرزندان نیازمند را برعهده می‌گیرند، به تناسب شرایط خود می‌توانند مبلغ اهدایی را افزایش و یا کاهش دهند و هیچ محدودیتی برای تعیین رقم وجود ندارد چراکه سطح مبلغ اهدایی از سوی خود حامی تعیین می‌شود.

او یادآورشد: مردم استان می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان از طریق کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* به محرومان اهدا کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار