رئیس کمیته امداد شهر قزوین گفت: در هشت ماه امسال برای ۵۴۹ مددجوی این نهاد شغل ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر کشاورز حسین آبادی رئیس کمیته امداد شهر قزوین با اشاره به اشتغال زایی برای ۵۴۹ مددجو در این شهر گفت: اشتغال زایی این تعداد از مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات بانکی، معرفی به کاریابی و آموزش فنی حرفه‌ای صورت گرفته که در مجموع بیش از سه میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان بار مالی داشته است.

کشاورز حسین آبادی افزود: ضمن تعامل و ایجاد تفاهم نامه با بانک‌های عامل و صندوق امداد ولایت ۱۶۷ فقره تسهیلات وام اشتغال بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه به مبلغ بیش از سه میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان به واجدین شرایط پرداخت شده است.

به گفته او، ۳۲۷ نفر از واجدین شرایط و مستعدین اشتغال شناسایی و به سازمان فنی حرفه‌ای برای آموزش در رشته‌های مختلف معرفی شده اند که برای آموزش آن‌ها ۶۸۲ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد قزوین گفت: یکی از برنامه‌های توانمندسازی این نهاد، ارائه بسته تشویقی به کارفرمایان واحد‌های تولیدی و صاحبان مشاغل دارای مجوز است که در این زمینه به ازای هر مددجوی این نهاد که در واحد تولیدی مشغول بکار می‌شود، تسهیلات به کارفرما پرداخت خواهد شد.

او اظهارکرد: این نهاد در تعامل و ایجاد تفاهم نامه با کارفرمایان و صاحبان مشاغل دارای مجوز طی هشت ماه گذشته اشتغال ۵۵ نفر از مددجویان واجد شرایط این نهاد را با قید بیمه و ارائه تضمین سه ساله در واحد‌ها اجرایی کرده است که کارفرمایان بکارگیرنده مددجویان برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار