نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر گفت: آمریکا با ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی چهره و خوی واقعی خود را بیش از همیشه نشان داد و مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه به چنین جنایتکاری اعتماد نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام احدی، نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر امروز در آیین عزاداری شهید سپهبد سلیمانی در نیر گفت: آمریکا خیال می‌کند با این اقدام تروریستی و شهادت سردار سلیمانی به اهداف خود در خاورمیانه می‌رسد، اما سردار سلیمانی‌ها انتقام خون پاک این دلاور سپاه اسلام را خواهند گرفت.

او افزود: شخصیت برجسته قاسم سلیمانی برای همگان یک الگوی ایثار و شجاعت است.

سرهنگ محرم بنیادی، فرمانده سپاه ناحیه نیر هم گفت: سردار سلیمانی به دوستان شهیدش سردار کاظمی، سردار همدانی و دیگر همرزمان شهیدش پیوست.

او اظهارداشت: با رفتن سردار سلیمانی مسیر و حرکت ایشان متوقف نخواهد شد و مسیر و اهداف ایشان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نیر افزود: دشمنان اسلام و مسلمانان بدانند شهادت این سردار محبوب علاوه بر وحدت و انسجام در کشور بلکه سبب وحدت در جهان اسلام و شادی آن‌ها زودگذر و تبدیل به عزا خواهد شد.

سرهنگ بنیادی بیان‌کرد: سردار سلیمانی بالاترین مدال افتخار را از رهبری گرفتند و همواره خود را سرباز امت و اسلام می‌دانست.

او گفت: سلیمانی‌ها مسیر سردار را ادامه خواهند داد، شاگردان و پرورش‌یافتگان سردار ادامه‌دهندگان مسیر شهید خواهند بود.

وی شخصیت سردار سلیمانی را قابل تحسین دانست و افزود: ویژگی‌های این مردم بزرگ و سال‌ها جهاد وی برای دفاع از اسلام سبب ماندگاری نام و یاد این سردار بزرگ سپاه اسلام در تاریخ خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.