گروه‌های مقاومت فلسطینی به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی را در غزه برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، گروه‌های ملی و اسلامی غزه امروز برای سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران مراسم عزاداری بر پا کردند.

برپایی مراسم سوگواری برای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در غزه

در پی حمله بامداد دیروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند تن دیگر از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

این اقدام ددمنشانه و تروریستی آمریکا از سوی گروه‌های مختلف از جمله گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی به شدت محکوم شد.

پایگاه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: جنبش حماس شهادت سردار قاسم سلیمانی یکی از برجسته‌ترین فرماندهان نظامی ایران که در حمایت از مقاومت فلسطین در زمینه‌های مختلف نقش مهمی ایفا کرد، به رهبری و ملت ایران تسلیت عرض می‌کند.

جنبش حماس این عربده کشی و جنایت‌های مستمر آمریکا را در ایجاد تنش در منطقه، آن هم در خدمت به دشمن صهیونیست جنایتکار محکوم می‌کند. آمریکا مسئول ریخته شدن خون‌هایی است که در کشور‌های عربی ریخته می‌شود. به ویژه اینکه آمریکا با رفتار خصمانه خود، به درگیری‌ها دامن می‌زند؛ بی آنکه به منافع ملت ها، آزادی و ثبات آن‌ها توجه کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به حمله تجاوزکارانه آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد واکنش نشان داد و اعلام کرد: ما با هم به مقابله این تجاوز خواهیم رفت. در مسیر آزادسازی [قدس] شکست و پس رفتی نیست.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، تاکید کرد امت اسلامی پرچم مبارزه علیه متجاوزان را به دست گرفته و اعلام می‌کند که تحت هیچ شرایطی از مسیر خود به سمت آزادی بازنمی‌ایستد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار