معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین سردار حاج قاسم سلیمانی را از نمادهای مقاومت دانست.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: سردار قاسم سلیمانی از نماد‌های مقاومت فلسطین به شمار می‌رودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «ابو احمد فؤاد» معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی از نماد‌های مقاومت فلسطین به شمار می‌رود، گفت: معتقدم این ترور در چارچوب طرح آمریکا برای اجرای معامله قرن قرار دارد و هدف اصلی دولت آمریکا خدمت به رژیم صهیونیستی است.

ابو احمد فؤاد ادامه داد: در میان طرف‌های محور مقاومت اتفاق نظری وجود دارد مبنی بر اینکه پاسخ به تجاوز اخیر، مسئولیت مشترک همه آنهاست. مقاومت ادامه دارد و محور مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شود.

وی افزود: عراق را به تصمیم‌گیری درباره لغو توافقنامه همکاری با آمریکا فرا می‌خوانم. بهتر است عراق در پاسخ به نادیده گرفتن کامل تجاوز آمریکا علیه خاک این کشور از اتحادیه عرب خارج شود. جنبش مردمی عراق باید به وضوح اعلام کند هدف اصلی‌اش اخراج نیرو‌های اشغالگر آمریکایی از این کشور است. آمریکای اشغالگر باید از آخرین وجب از خاک عراق خارج شود.

فؤاد در ادامه این سؤالات را مطرح کرد که جایگاه جنبش مردمی عربی در قبال جنایتی که در خاک عربی صورت گرفته است چیست؟ جایگاه اتحادیه عرب در قبال این تجاوز که عراق را هدف قرار داده است، چیست؟ دولت آمریکا یک لحظه به منصفانه رفتار کردن با ملت‌ها و به ویژه ملت فلسطین فکر نمی‌کند. ما وارد نبرد با توطئه آمریکایی-اسرائیلی شده‌ایم و در مقابل آن تسلیم نخواهیم شد.

در پی حمله بامداد دیروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار