سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برنامه‌های فرنگی کاران برای رقابت‌های مهم پیش رو پس از جام تختی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: استارت جدی تمرینات فرنگی کاران برای حضور در میادین مهم پیش رو و به خصوص رقابت‌های کسب سهمیه پس از تورنمنت جام تختی خواهد بود و به همین منظور کادر فنی برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم محمد بنا رقابت‌های جام تختی بسیار مهم است و به همین دلیل فرنگی کاران مدعی باید با حضور در این میدان توانمندی‌های خود را ثابت کنند. کادر فنی برای انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی کسب سهمیه المپیک عملکرد فرنگی کاران با دقت زیر نظر خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: محبی: جلسه با کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بسیار مهم بود/ حضور هیچ کشتی گیری برای المپیک قطعی نیست


جعفری درباره تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به اسم یکی از شهدای مدافع حرم گفت: این تغییر نام به پیشنهاد محمد بنا صورت گرفت. به طور حتم تغییر نام خانه کشتی محمد بنا و اقدامی که برای شهید صدرزاده انجام شد در مقابل مجاهدت و فداکاری این شهید والا مقام بسیار ناچیز است.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: هر چند زمان زیادی از دست رفته، اما با توجه به تلاش کادر فنی و حمایت فدراسیون کشتی برنامه‌های فرنگی کاران تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ تدوین شده و امیدوارم در این مسیر سختی که پیش رو داریم در نهایت بتوانیم با بهترین عملکرد دل هموطنان عزیزمان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید: محمد بنا: برای المپیک از تمام داشته هایمان استفاده می‌کنیم/ کشتی نیاز به حمایت همه جانبه دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار