فرمانده انتظامی کشور گفت: با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت،داعش به زانو درآمد و حکومتش سرنگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار اشتری،فرمانده انتظامی کشور در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به سوابق طولانی این شهید والامقام در دفاع از امنیت کشور و حفظ منافع ملی گفت: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمت را برای امنیت کشور داشت و در سالهای اخیر هم بالاترین خدمت را به مظلومین زیر سیطره استکبار در کشورهای عراق و سوریه برای حفظ امنیت این کشور های اسلامی و مردم مسلمان آنها انجام داد.

او با تاکید بر اینکه حضور این سردار رشید اسلام برای حفظ صلح و امنیت در منطقه بود گفت: اگر امروز مردم کشورهای مختلف از شهادت سردار سلیمانی نگرانند به دلیل محبوبیت ایشان و نقش این شهید در حفظ امنیت این کشورها است.

فرمانده انتظامی کشور  تصریح کرد: با حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت،داعش به زانو درآمد و حکومت داعش سرنگون شد.

سردار اشتری با اشاره به حمایت امریکا از گروه های تروریستی گفت: اگر رژیم تروریست آمریکا امروز اقدام به شهادت سردار سلیمانی می کند به دلیل حمایت از گروه های تروریستی است و امروز ترامپ بزرگترین تروریست است.

او خطاب به امریکائیها و اسرائیلیها تاکید کرد: آنها باید بدانند خون شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی در تمام جهان و در رگ های جوانان آزادیخواه جاری شده و اگر امریکائیهااین سردار سپاه اسلام را از ما گرفتند هزاران هزار حاج قاسم سلیمانی در این کشور خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی ولایتمداری به تمام معنا ، هوشمندی ، شجاعت و قاطعیت در عرصه های مقابله با دشمنان را از ویژگیهای سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: او در عین حال دارای توانمندی های بسیاری در عرصه فرهنگ و دیپلماسی بود و ارتباط تنگاتنگی نیز با مردم داشت.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ضایعه ای بزرگ برای همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان است تاکید کرد: خون این شهید عزیز موجب تقویت جبهه مقاومت و حفظ اتحاد و همدلی می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت کشور به اتفاقات و حوادث آبان ماه امسال اشاره کرد و گفت: با تدابیر رهبر معظم انقلاب، حضور شجاعانه نیروهای امنیتی و مردم ،توطئه دشمن در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار