شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن پیام تسلیت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد آمریکا منتظر انتقامی سخت باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در پیام شورای عالی حوزه‌های علمیه آمده است: با نهایت تأسف و تأثر شهادت مظلومانه سردار مجاهد و بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پیوستن روح بلند و آسمانی این شهید عزیز را به خیل هم‌رزمان شهیدش تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

پیام حاکی است: این فرمانده دلاور و مقتدر همچون خاری در چشمان استکبار بود و در تمام جبهه‌های مبارزه با استکبار و ستمگری لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌انداخت.

پیام افزوده است: آمریکا و رئیس‌جمهور خبیث آن باید بدانند که خطای بزرگی را مرتکب شده و یقیناً انتقام سختی را باید انتظار بکشند که به فرموده ولی امر مسلمین جهان همه‌ی دل‌بستگان مقاومت خونخواه اویند و راه مقاومت باصلابت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

در ادامه آمده است: شورای عالی حوزه‌های علمیه شهادت حاج قاسم سلیمانی و سردار مجاهد ابو مهدی المهندس و هم‌رزمانشان را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و تمام مظلومان جهان و مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و برای ملت عزیز ایران و عراق و خانواده‌های این عزیزان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

بامداد امروز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار