نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد سردار سلیمانی به علت فعالیت‌های تروریستی که در منطقه داشت در لیست ممنوع السفر‌های سازمان ملل قرار داشت.

برایان هوکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العربیه، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با این شبکه در توجیه عملیات تروریستی آمریکا و شهادت سردار سلیمانی و فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در اظهاراتی مغرضانه و بی‌اساس مدعی شد: «قاسم سلیمانی به علت فعالیت‌های تروریستی که در منطقه داشت در لیست ممنوع السفر‌های سازمان ملل قرار داشت. این فرمانده سپاه قدس برای حمله زودهنگام به آمریکایی‌ها در عراق و لبنان برنامه‌ریزی کرده بود.»

هوک مدعی شد: «مدت‌ها بود از ایران خواسته بودیم از افزایش تنش بپرهیزد و اگر این کار را نکند تبعات بسیاری را متحمل خواهد شد. هدف قرار دادن سلیمانی و گردان‌های حزب الله پیش از ان برخی از این تبعات است. ایران باید همانند یک کشور عادی تصمیم گیری و رفتار کند. ما تهدیدات ایران را جدی میگیریم و حمله ایران به سفارتمان را چندی پیش دیدیم.»

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سردار سلیمانی را تایید کرد.

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است انتقام سختی از عاملان به شهادت رسیدن فرمانده سپاه قدس خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۳ دی ۱۳۹۸
خفه شو تروریست ...
مرگ بر امریکای تروریست
مرگ بر اسرائیل تروریست
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۰:۰۹ ۱۳ دی ۱۳۹۸
اگر این ... جرات دارد یکبار به منطقه سفر کند تا بداند ممنوع السفر کیست و چیست.... این ... هر طور که میخواهند حرف میزنن باید بدانند که سخن اضافی گفتن هم هزینه دارد . . .
آخرین اخبار