اردکانیان با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: وظیفه همه ما حفظ میراث سردار بزرگ یعنی جلوگیری از حضور دشمنان در منطقه است .

حفظ میراث سردار سلیمانی وظیفه همه ماستبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان در گفت و گو با شبکه خبر از سردار سلیمانی به عنوان باهوش ترین سردار نظامی دوران معاصر یاد کرد و اظهار داشت: جز این پایان(شهادت) برای کسی که آرزوی شهادت داشت، آن هم نه در یک عملیات نظامی بلکه یک عملیات خاص برای حذف فیزیکی سردار با دستور ترامپ رییس جمهوری آمریکا، شایسته نبود.

وی تاکید کرد: سالهاست آمریکا به عنوان بزرگترین قدرت نظامی، اقتصادی و رسانه ای جهان گروگان صهیونیسم و اهداف سلطه طلبانه آنهاست.

اردکانیان صدور فرمان به شهادت رساندن سردار سلیمانی از سوی ترامپ را با توجه به مشکلاتی که دارد و اشتیاق فراوان او برای ماندن در کاخ سفید، در چارچوب افزایش قیمت تمدید ریاست جمهوری ترامپ توسط صهیونیسم عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به نکوهش اقدام ترامپ از سوی مخالفان او در داخل آمریکا به عنوان نخستین واکنش‌های صورت گرفته در این راستا گفت: مهم برای گروه سلطه طلب در آمریکا، اهدافشان است و کشته شدن سربازان آمریکایی و خساراتی که اقتصاد، ارتش و مردم آمریکا متحمل می شوند در مقابل این اهداف رنگ می بازد.

وی گفت: وظیفه همه ما حفظ میراث سردار سلیمانی است، میراث او در جلوگیری از حضور دشمنان در منطقه با بالا بردن آمادگی های دفاعی، بیرون راندن آنها از منطقه با افزایش آگاهی مردم و سپردن سرنوشت منطقه به مردم و دولت‌های ملی منطقه با کمک در ساختن آن است.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش برای ساختن منطقه، زمینه حضور نیروهای خارجی در آن کمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار