امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در میان امت اسلامی زنده است و نزد پروردگارش روزی می‌خورد.

سردار سپهبد سلیمانی در نزد امت اسلامی زنده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالصمد کریمزایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس جمهوری اسلامی گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی در میان امت اسلامی زنده است و نزد پروردگارش روزی می‌خورد، اما دشمنان اسلام بدانند که با شهادت این سرباز اسلام هیچ وقت به خواسته‌های شومشان نخواهد رسید.

 او اظهار داشت:در جنگ تحمیلی ۴٣ کشور جهان علیه انقلاب اسلامی ایران بسیج شدند، اما چون خواست خداوند متعال بر پیروزی انقلاب بود کشور ما در مقابل تمام این دشمنان پیروز شد.

او  بیان کرد: شیطنت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بخاطر عدم وحدت بین مسلمانان است و امت اسلامی باید در مقابل شیطان بزرگ بپا خیزند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دشمنان اسلام برای از بین بردن اسلام و مردان مومن از وحدت واحدی برخورداراند و هیچ وقت نمی‌خواهند دین اسلام گسترش یابد و مسلمانان اتحاد داشته باشند.

او  افزود: متاسفانه استکبار جهانی با هدف غارت منابع حیاتی کشور‌های اسلامی در منطقه حضور پیدا کرده و هر روز شاهد جنایت‌هایی در کشور‌های اسلامی از سوی آمریکایی‌ها و ایادی وابسته به آن هستیم.

مولوی کریم زایی اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) بار‌ها به امت خود فرمودند که کفر به دنبال اختلاف بین مسلمانان است و تا قیام قیامت این دشمنی کفار اعم از شرق و غرب با مسلمانان است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار