محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار پستی در صفحه‌اش به خبر احداث یک مجتمع آموزشی به نام وی در رشت واکنش نشان داد

واکنش محمدباقرنوبخت به خبر احداث یک مجتمع آموزشی به نام وی در رشت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان سفر امروز محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان رشت، پروژه احداث یک مجتمع آموزشی در بلوار شهید رجایی رشت کلنگ زنی شد. براساس اخبار منتشر شده این واحد آموزشی به پیشنهاد جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پاس حمایت‌های بی‌دریغ رئیس سازمان برنامه و بودجه در تخصیص اعتبارات مربوط به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مردمی، به نام دکتر محمدباقر نوبخت ساخته می‌شود.

اما انتشار این خبر و نامگذاری این واحد آموزشی به نام محمدباقر نوبخت با واکنش وی همراه شد. معاون رئیس جمهور با انتشار پستی در صفحه توییترش در این خصوص نوشت:

«‏با تشکر و ادای احترام به جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور به‌دلیل نقش بی‌بدیل‌شان در زمینه‌سازی تربیت شایسته نسل آینده، حضور اینجانب در مراسم امروز همچون مراسم‌های قبلی، صرفاً به‌دلیل ابراز ارادت و قدردانی از خیرین بود و نامگذاری مجتمع آموزشی در دست ساخت به نام این حقیر موضوعیتی ندارد.‏

پیگیری‌هایم برای تخصیص‌های بودجه مربوط به مدارس خیّرساز (۵۰ درصد خیرین و ۵۰ درصد دولت) وظیفه قانونی‌ام بوده و نیازی به قدردانی ندارد. از عزیزان خیّرِ مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش گیلان خواسته‌ام که این مجتمع را به نام خلبان شجاع ارتش شهید محمدرضا رحمانی یا یکی از مفاخر گیلان بنامند.»

واکنش محمدباقرنوبخت به خبر احداث یک مجتمع آموزشی به نام وی در رشت

واکنش محمدباقرنوبخت به خبر احداث یک مجتمع آموزشی به نام وی در رشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار