واکنش علیزاده به تحقیر آمریکا پس از حمله مردم عراق به سفارت این کشور

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی، نسبت به حمله اعتراض‌آمیز عراقی‌ها به سفارت آمریکا واکنش نشان داد.

واکنش علیزاده به تحقیر آمریکا پس از جمله مردم عراق به سفارت این کشور

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از برنامه‌ریزی‌های طولانی و صرف هزینه‌های میلیاردی برای برهم زدن برادری میان مردم ایران و عراق، حال آمریکا چهره واقی خود را بیشتر نمایان کرد. دو روز پیش بود که خبر حمله موشکی آمریکا به مواضع حشد الشعبی در استان الانبار عراق منتشر شد. در این حمله که دست کم ۲۵ نفر کشته شدند، با این اتفاق باری دیگر موضع واقعی آمریکا که تنها مبارزه با آرامش در منطقه و به وجود آوردن تفرقه میان کشور‌های ایران، عراق، سوریه و لبنان است، بر همگان مسجل گردید.

آمریکا که با همکاری آل‌سعود، طی چند وقت اخیر و در نزدیکی راهپیمایی اربعین حسینی، به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم ایران و عراق بودند حال خود طعمه خشم عراقی‌ها شده و رسوا گردیدند. حمله موشکی آمریکا به مواضع کشور عراق و حشد الشعبی موجب خشم مردم این کشور شد و آن‌ها را به خیابان‌ها آورد. مردم عراق پس از انتشار این خبر به سفارت آمریکا یورش برده و با شعار مرگ بر آمریکا، نفرت خود از اقدامات اخیر این کشور را نشان دادند.

در همین راستا، علی علیزاده، تحلیلگر سیاسی مقیم لندن طی پیامی در صفحه شخصی خود، به تحقیر آمریکا و شکست تمام برنامه‌های این کشور اشاره کرد، در متن توییتر علیزاده آمده:

"چه تحقیری! چه تحقیری! بزرگترین ابرقدرت تاریخ باشی، ۴هزار میلیارد دلار خرج اشغال عراق کرده باشی، ده‌ها رسانه‌ات از صبح تا شب ایران را مقصر نشان دهد، آنوقت وسط بغداد سفارتت را آتش بزنند و پوزه‌ات را خاک بمالند. آنهم نه در شب تاریک، با نقاب و ترسیده. بلکه روز روشن با صورت‌های عیان و مفتخر"

واکنش علیزاده به تحقیر آمریکا پس از جمله مردم عراق به سفارت این کشور

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار