سرپرست فدراسیون تنیس گفت: رشته تنیس در تمامی استان‌های کشور تجهیز و راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد نامنی، سرپرست فدراسیون تنیس در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان اردبیل گفت: توجه به همگانی کردن رشته تنیس در اولویت کاری فدراسیون تنیس است و در این راستا باید تمامی استان‌های کشور نسبت به تجهیز و راه اندازی رشته تنیس اقدام نمایند.

او با بیان اینکه فدراسیون تنیس در فدراسیون جهانی بالغ بر ۷۰ سال قدمت دارد افزود: با قدمت بالای تاریخ فدراسیون کشور رشته تنیس رشد خوبی نداشته است و امیدواریم این رشته را در کشور توسعه داده و جایگاه واقعی این رشته را در سطح آسیا و جهان ترسیم نماییم.

سرپرست فدراسیون تنیس بیان کرد: همگانی کردن رشته تنیس امری مهم و ضروری است و باید این رشته را به تمامی استان‌های کشور گسترش دهیم.

نامنی از میزبانی ایران برای اولین بار در مسابقات بین المللی تنیس سطح A آسیا در جزیره کیش خبر داد و افزود: برگزاری کلاس مربیگری پیشرفته تنیس در تهران و برگزاری کمپ تمرینی تیم تنیس ایران در کشور عمان به صورت رایگان از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه این رشته است.

او با بیان اینکه رشته تنیس همپای سایر رشته‌ها در کشور رشد نکرده است گفت: فدراسیون تنیس آمادگی خود را جهت اعزام مدرسان جهت برگزاری کلاس‌های پیشرفته مربیگری و داوری را درتمامی استان‌ها اعلام می‌نماید.

سرپرست فدراسیون تنیس تصریح کرد: دراستان اردبیل با ضعف داور، مربی و ورزشکار روبرو هستیم که با قول مساعد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نسبت به تامین زمین و همراهی سرمایه گذاران، امیدواریم این رشته ورزشی در کنار سایر رشته‌ها توسعه پیدا کند.

نامنی آموزش مربیان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: مربیان این رشته باید افرادی باشند که به صورت درست و اصولی مباحث را آموزش داده و ورزشکاران را پرورش دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.