شهردار اهواز از آغاز احداث پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه اهواز به صورت ویدیوکنفرانس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شاعری شهردار اهواز گفت: یکی از پروژه‌هایی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای اجرای ان به توافق رسیدیم همین پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه است.

او افزود: ۲ پروژه دیگر میدان‌جمهوری و یک پروژه ورزشگاه بزرگ در اهواز ۳ پروژه‌ای است که قرار است با حضور قرارگاه خاتم الانبیا در شهر اهواز اجرا می‌شود. قرار است پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه در ۲ یا ۳ شیفت به صورت شبانه ریزی در سریع‌ترین زمان‌ممکن اجرا و پایان یابد.

شاعری تصریح کرد : برخی مشکلات در زیرساخت‌های شهر اهواز به عنوان مرکز استان یکی از شهرهای استراتژیک کشور وجود دارد که رفع آن نیازمند یک نگاه ویژه توسط مسئولین دولتی است، بارندگی‌های اخیر موجب ایجاد سیل در برخی نقاط اهواز شد که این وضعیت در شأن مردم استان خوزستان نیست.

سعید محمد، فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)نیز بیان داشت: امروز سپاه پاسداران وظیفه خود می‌داند در کنار مردم خوزستان باشد، در کنار پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه، با توجه به امکانات پیشرفته‌ای که در اختیار داریم در زمینه اصلاح شبکه فاضلاب فرسوده شهر اهواز می‌توتنیم‌کمک شایانی کنیم.   

او افزود: پل تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه ۱۱ هزارمتر مربع است در کنتر پروژه بعدی که پل میدان جمهوری است که وسعت ان‌هم پانزده عزار متر مربع است. در خواست ما هاهنگی همه دستگاه‌های اجرایی در استان برای کنک به احرای پروژه هاست تا ان شاءلله بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  تصریح کرد: امروز ما افتخار داریم در سطح کل کشور ۲۸۵ پروژه فعال داریم که ۲۰۰ هزار نفر در این پروژه‌ها مشغول هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.