مسئول سیاسی سازمان بسیج سپاه خطاب به مسئولان گفت: اگر می‌خواهید مشکلات مردم را رفع کنید تابع رهبری باشید.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  قاسم حبیب زاده مسئول سیاسی سازمان بسیج سپاه در همایش بزرگداشت دهه بصیرت و گرامیداشت سالروز سفر رهبری به استان در مسجد روضه محمدیه یزد با بیان اینکه رهبری بار‌ها بر ایجاد وحدت در جامعه تاکید کرده اند، گفت: در تریبون‌هایی که در اختیار داریم نباید آتش بیار تفرقه باشیم.

او افزود: مسئولان باید از فرصت‌هایی که مردم در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند برای خدمت به آن‌ها استفاده کنند و مسئولان اگر می خواهند مردم با آن‌ها باشند با مردم صادقانه رفتار کنند.

حبیب زاده  خطاب به مسئولان گفت: اگر می خواهید مشکلات مردم را رفع کنید باید تابع رهبری باشید و تکیه بر داخل و پیاده کردن منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گره گشای بسیاری از مسائل خواهد بود.

مسئول سیاسی سازمان بسیج گفت: دشمن از ابتدای انقلاب توطئه‌های زیادی برای تجزیه کردن ایران اسلامی انجام داد که به فضل خدا در همه این موارد شکست خوردند.

حبیب زاده افزود: در ابتدای انقلاب، ایران را از حلقوم نظام سلطه بیرون کشیدیم ودر چهل سال گذشته پنج کشور دیگر را هم از کشور‌های مسلمان منطقه از یوق استثمار ان‌ها در اوردیم و آن‌ها را در جبهه مقاومت سازماندهی کردیم.

او گفت: شک نکنید کاری خواهیم کرد که در منطقه غرب آسیا و در جهان اسلام همگان دوران پسا صهیونیست را جشن می‌گیرند و مسیرحرکتی جهان اسلام را برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.