وائل الرکاب، تحلیلگر مسائل سیاسی عراق در گفت‌و‌گو با شبکه ایران ایترنشنال، اعلام کرد که آمریکا ضعیف‌تر از آن است که به ایران حمله کند.

آمریکا ضعیف تر از آن است که به ایران حمله کند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حملات ناجوانمردانه هواپیماهای آمریکایی به مقر نیروهای حشدالشعبی در عراق و به شهادت رساندن تعداد زیادی از رزمندگان و فرماندهان نیروهای نظامی حشدالشعبی، «وائل الرکابی» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق در گفت‌وگو با شبکه سعودی ایران اینترنشنال سخنان جالب و مهمی را در خصوص تجاوز اخیر آمریکا به کشور عراق بر زبان آورد که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت و بازتاب گسترده‌ای  در شبکه‌های اجتماعی داشت .

او در آنتن زنده این شبکه گفت: «آمریکا ضعیف‌تر از آن است که به ایران حمله کند پس به حشدالشعبی حمله می‌کند و مدعی است که این گروه به ایران وابسته است.» در ادامه می‌توانید ویدئویی از سخنان صریح این تحلیلگرسیاسی را در شبکه ایران اینترنشنال مشاهده کنید:

گفتنی است؛ هواپیماهای آمریکایی  یکشنبه (۸ دی‌ماه) شب مقر نیروهای تیپ‌های ۴۵ و ۴۶ الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را هدف گرفتند. در این تجاوز نظامی بیش از ۲۵ نفر از نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و تعداد زیادی از آن ها زخمی شدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۷:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۸
ببین خارجی ها هم فهمیدن ولی یه عده داخل کشور هنوز دنبال ضعیف نشون دادن ایران هستن...
آخرین اخبار