وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی اساس ایران را عامل حمله به سفارت آمریکا در بغداد خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی واهی ایران را عامل حمله مردم عراق به سفارت آمریکا در بغداد خواند. او در عین حال هیچ سندی برای اثبات گفته خود ارائه نداد.

کاتس طی پیامی در حساب توئیتری خود مدعی شد: «ایران در پی تلاش برای آسیب رساندن به دیپلمات‌های آمریکایی در عراق، اشتباه بزرگی مرتکب شد».

کاتس که خود وزیر خارجه رژیمی است که مردم بی‌پناه فلسطین را به خاک و خون می‌کشد از جامعه جهانی خواست تا در برابر اقدامات ایران ایستادگی کند!

پیش‌تر دونالد ترامپ نیز ایران را عامل حمله به سفارت معرفی کرده بود. در همین راستا پنتاگون یک گردان پیاده نظام با حدود ۷۵۰ سرباز را روز سه‌شنبه به غرب‌آسیا اعزام کرد.

گفتنی است، آمریکا طی تجاوزی آشکار به تمامیت ارضی عراق، طی حملاتی هوایی به مقر الحشد الشعبی در غرب این کشور، ۳۱ نفر از اعضای بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند و بیش از ۵۰ نفر را زخمی کرد. مردم خشمگین عراقی پس از آن ضمن برگزاری تظاهرات گسترده در برابر سفارت آمریکا در عراق، خواستار خروج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار