رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت:هیچ قاضی ای در انجام محورهای قانونی و دستوران ابلاغی رئیس قوه قضائیه ذره‌ای تردید نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام عبداللهی، رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دی ماه ۸۸ به میدان آمدند و وفاداری خود به نظام و انقلاب را نشان دادند، مردم در آن روز حماسه آفریدند. جهانیان دیدند مردم چه غیرتی به نظام دارند.

حجت الاسلام عبدالهی در ادامه به مسائل شهرستان ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: دستگاه قضائی باید برای مواجه با مشکلات برنامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: پیش از اینکه کلنگ بنای غیرمجاز زمین زده بشود، باید اطلاعات به دستگاه قضا مخابره شود تا جلوی آن گرفته شود.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردم به دستگاه قضائی است، گفت: برخی بازپرسان زمانی برای استراحت ندارند زیرا حجم پرونده‌های ورودی زیاد است.

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید به دستگاه قضا کمک کنند، گفت: یکی از مبناهای سند تحول قضائی که توسط رئیس قوه به محضر مقام معظم رهبری ارائه شده است، مبارزه جدی با تمام ارکان فساد است.

وی اضافه کرد: رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد به ویژه مفاسد اقتصادی که جلوه بیشتری پیدا کرده است، اجازه تضییع حق به کسی را نمی‌دهد.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه از مدیران اجرایی به همه قدرت پشتیبانی می‌کند. هیچ قاضی نیز در انجام محورهای قانونی و دستوران ابلاغی رئیس قوه ذره‌ای نباید تردید داشته باشد.

ابوالقاسم پالیز گیر ،فرماندار ساوجبلاغ نیز دراین نشست اتمام مشکلات اراضی کوثر در شهر هشتگرد را یکی از رهاورد های مهم در سال های اخیر و با رای درست و بجای دستگاه قضا دانست و از  اهتمام خوب دستگاه قضا در ساو جبلاغ قدر دانی کرد.

 او گفت مشکلاتی هم با توسعه شهرستان و جمعیت ان بوجود می اید انتطار داریم دادگستری و داستانی ما بر اساس رشد جمعیت امکانات لازم را نیز داشته داشته باشند تا به راحتی پاسخگوی مطالبات مردم باشند ،

فرماندار ساوجبلاغ  در خصوص بیش از ۱۲۰۰ واحد صنعتی و امکان حمایت آن  را از دستگاه قضا مطالبه کرد و گفت بعضی از شرکت ها با یک مشکل کوچک رای صادر می شود و کارخانه را تعطیل و کارگر بیکار و مشکلات امنیتی ایجاد می شود انتظار داریم توجه ویژه به این صنایع بشود.

پالیزگیر در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اراضی برق در شهر جدید اشاره کرد و گفت پرونده ۱۷ هزار نفر در گیر این اراضی هستند در خواست تسریع در رسیدگی این پرونده داریم و اعضای که حق قانونی دارند به حق خود برسند ، وی به اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و گفت ، مقداری از اراضی سند تک برگی خود را دریافت کردند ولی باز در خصوص بعصی از این اراضی ملی که زمین خواری صورت می گیرد تقاضای حمایت و پشتیبانی داریم

امروز همچنین حجت الاسلام صادقی معاون قوه قضائیه نیز با حضور در مزار شهدای شهرستان نظر آباد ضمن احترام به مقام شهدا در جلسه اداری شهرستان نظر آباد شرکت و از دادگستری و اداره ثبت اسناد این شهرستان نیز بازدید می کند.

انتهای پیام.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.