پورنصر خاک باز گفت: تلاش می‌کنیم برای رفع سد معبر در نازی آباد ابتدا آن را ساماندهی و در فاز بعد ریشه کن کنیم.

ریشه کنی سد معبر در نازی‌آباد در ۲ فاز اجرا می‌ِشودپیمان پورنصر خاکباز شهردار منطقه ۱۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد شهرداری منطقه ۱۶ برای رفع سد معبر در محور بازار دوم که همواره سبب کند شدن عبور و مرور در این محدوده می‌شود، گفت: طی نشستی که با سرکلانتر نازی آباد داشته برنامه‌ای را تنظیم کردیم تا در بازار‌های مهم منطقه ۱۶ مانند جوادیه و نازی آباد که جذب سفر زیادی را از نقاط مختلف تهران به سوی خود دارند مانع از سد معبر توسط مغازه داران و یا دستفروشان شویم.
 
شهردار منطقه ۱۶ تصریح کرد: در مورد بخشی که مربوط به مغازه داران است از طریق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری پیگیری می‌کنیم، اما موفقیت این امر منوط به همکاری همه اورگان‌های مرتبط است.
بیشتر بخوانید: چراغ سبز شهرداری منطقه ۱۶ به خیابان خوار‌های نازی آباد/ حریف نشدن، بهانه برخورد نکردن!
او افزود: به تازگی برخورد جدی با سد معبر توسط مغازه داران را آغاز کرده‌ایم، ولی چون بساط گستری مغازه داران در محور نازی آباد سابقه‌ای طولانی دارد رفع کامل آن هم زمان بر است.
 
پورنصر با اشاره به نزدیک شدن روز‌های پایانی سال اظهار کرد: در این شرایط بساط گستری در معابر عمومی بیشتر می‌شود و لذا ما تلاش می‌کنیم ابتدا سد معبر را ساماندهی و در مرحله فاز بعد ریشه کن کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار