معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه باتاکید بر حمایت از صنایع دستی و اشتغالزایی گفت : بازارچه صنایع دستی در شهرستان‌های استان ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : باتوجه به اینکه استان کرمانشاه ظرفیت‌های زیاد و متنوعی در خصوص صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری دارد از همین رو ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در استان را با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری‌ها در اولویت قرار دادیم و در گام اول امکان ایجاد این بازارچه‌ها را در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، روانسر و صحنه فراهم کردیم که جلسه امروز به منظور بررسی پیشرفت عملیات اجرایی این بازارچه‌ها تشکیل شده است.

او گفت : در دهه فجر نیز عملیات ساخت بازارچه‌های صنایع دستی در کرمانشاه، ماهیدشت، هرسین و قصرشیرین آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم که در سال بعد همه شهرستان‌های استان صاحب بازارچه‌های صنایع دستی شوند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های استان برای برندسازی و استفاده از پتانسیل‌های بومی استفاده کنیم.

حاتمی افزود: در گام اول، المان عسل در شهرستان صحنه بعنوان شهر مهم تولید عسل نصب خواهیم کرد و در دیگر شهرستان‌ها نیز براساس ظرفیت‌هایی که دارند این برندسازی انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.