کارگردان فیلم مستند "سینماچارباغ" گفت: این مستند ، قصه یک آپاراتچی سینماست که تغییر مدیریت از بنیاد شهید به حوزه هنری ، فوت شخصیت اصلی را به همراه دارد.

علیرضا منصوری کارگردان فیلم مستند چارباغ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این مستند اولین فیلم مستند من است و خوشحالم از اینکه اکران این مستند در جشنواره حقیقت امسال به نمایش در می آید.

او در باره ساخت این مستند بیان کرد: به همراه یکی از دوستانم در سینما چارباغ به دنبال یکی از بازیگران تئاتر و سینما رفتیم، آنجا بود که آقای اصغر الواری را برای اولین بار دیدم، به این فکر افتادم که چرا کسی تا به الان راجب به این شخصیت مستندی یا فیلمی نساخته است همین موضوع باعث شد به شدت جذب این سوژه شوم .

کارگردان فیلم مستند چارباغ افزود: از سال ۹۳ تا ۹۷ در مقاطع مختلف این مستند را ساختم هرچند فیلم با دست خالی وبدون هیچ گونه کمکی از انجمن‌های سینمایی ساخته شده است، اما اگر حمایت مالی وجود داشت حتما در صدا و تصویر این فیلم، اتفاقات بهتری می‌افتاد.
 
علیرضا منصوری درباره حاشیه های بوجود آمده برای مستند چارباغ ادامه داد:شکایتی از سمت حوزه هنری راجب به سوژه من بوجود آمد تا جایی که در خواست لغو اکران این فیلم داده شد ، اما خوشبختانه با همکاری و هوشمندی دوستان در برگزاری این دوره از جشنواره حقیقت این موضوع حل شد و خوشبختانه بازخورد خوبی از سمت مردم داشت .


او گفت: در اصفهان مشکلی که هست سینماگرها به شدت محافظه کارند اما من اصلا محاظه کار نیستم یعنی اگر قرار شد فیلمی از کسی بسازم هرچند که تبعات برای من بوجود بیاد همچنان این کار را انجام میدهم .
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار