استاندار خراسان شمالی گفت: توفیق در معرفی، بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی، نیازمند شناخت کامل فضای مجازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  استاندار خراسان شمالی در دومین نشست فعالان فضای مجازی خراسان شمالی بر  اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مجازی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان تاکید کرد و گفت: قطعا برای استانی که در حوزه کشاورزی، قابلیت‌های فراوانی دارد، توفیق در معرفی، بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی، نیازمند شناخت کامل فضای مجازی است.

ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به تشکیل کارگروه رصد فعالیت‌های فضای مجازی، به عنوان زیرمجموعه شورای تامین استان،گفت: در قالب این کارگروه، طرحی قوی برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی  تصویب شده که در جلسه شورای اجتماعی کشور از آن دفاع و پس از تصویب تامین اعتبار خواهد شد.

 حیاتی با تاکید بر فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم توسط فعالان فضای مجازی و رسانه ها، گفت: رسانه‌ها باید روحیه امید و اخلاق مداری را در جامعه تقویت و متعهدانه و جوانمردانه در فضای مجازی، قضاوت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان شمالی گفت: تا ۴۵ روز آینده معوقات کارگری را کاهش خواهیم داد تا با توجه به آغاز سال جدید دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.