دبیر هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: شرایط برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، عباس قلی‌پور دبیر هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر در جلسه هیات بازرسی شهرستان کنگان بیان کرد: شرایط برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر فراهم است.

او افزود: مهم‌ترین وظیفه ما این است که امانتدار رای مردم باشیم و با بی‌طرفی کامل حق داوطلبان را رعایت کنیم.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر با اشاره به چهار رکن اصلی انتخابات بیان کرد: هیات اجرایی، هم مسئولیت اجرای انتخابات و اجرای قانون را برعهده دارد.

قلی پور ادامه داد: هیات بازرسی رکن دیگر انتخابات است که به عنوان نماینده وزارت کشور وظیفه دارد بر اجرای انتخابات نظارت کنند و هرجا فاصله‌ای با قانون دیده شود باید آن را در ستاد انتخابات طرح و آن را حل کنند.

او گفت: رکن  دیگر انتخابات، ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است که طبق قانون وظیفه جلوگیری از تخلفات در انتخابات را بر عهده دارد.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هدف اصلی همه این هیات‌ها، صیانت از رای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

سیدعلی‌پاک‌نژاد فرماندارکنگان هم  با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: از رای مردم محافظت می‌کنیم و سعی می‌شود تا آخرین لحظه انتخابات، قانون کاملا رعایت شود تا حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.