رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر شفافیت، مشارکت حداکثری، قانون‌مداری و امنیت کامل را چهار مؤلفه اصلی در برگزاری انتخابات استان دانست.

شفافیت، مشارکت، قانون‌مداری و امنیت چهار مؤلفه اصلی برگزاری انتخابات استبه گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر, در نشست اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران ۱۰ گانه استان بوشهر با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مراحل انتخابات در استان بر اساس برنامه زمان‌بندی دنبال می‌شود، بیان کرد: در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر، ۱۹۶ نفر داوطلب ثبت نام کردند که ۱۰ نفر از آنان انصراف خود را اعلام کردند و ۴ نفر نیز صلاحیت آنان در هیات‌های اجرایی تایید نشد.

او با بیان اینکه هیات‌های اجرایی در شهرستان‌های استان بوشهر زودتر دیگر استان‌ها تشکیل شد افزود: تعامل و همکاری خوبی میان هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در استان بوشهر و شهرستان‌ها برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امنیت مطلوب، مشارکت حداکثری، مردمی بودن، قانون مداری و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات دانست و تاکید کرد: فضای امنی در برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در استان در نظر گرفته شده است.

خورشیدی با اشاره به اهمیت شفافیت در انتخابات، افزود: شفافیت به معنای این است که نباید در عرصه انتخابات چیزی از مردم پنهان بماند و دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

او، رعایت قانون در همه مراحل انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در این زمینه همه دست اندرکاران انتخابات استان بوشهر در همه سطوح در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند تا انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.