با بهره برداری مرکز دیالیز خنداب بیماران دیالیزی این شهرستان دیگر نیازی به سفر درمانی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار کار مرکز دیالیز خنداب به طور رسمی به بهره برداری رسید با فعالیت این مرکز بیماران دیالیزی شهرستان خنداب د یگر نیازی به سفر درمانی ندارند.

بی نیازی بیماران دیالیزی خنداب به سفر درمانی

گوهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: مرکز دیالیز خنداب که هفته پیش با حضور آقازاده استاندار مرکزی افتتاح شد به صورت رسمی به بهره برداری رسید و مجهز به ۳ دستگاه پیشرفته و به روز آماده ارائه خدمت به ۱۲ بیمار دیالیزی در سطح شهرستان است.

این مرکز هزینه‌ای در حدود ۲ میلیارد تومان داشته که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و بقیه از سوی خیرین تامین و کار ساخت مرکز هم از سوی بسیج سازندگی شهرستان انجام شده است.

همزمان با ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار آغاز به کار مرکز دیالیز خنداب و بهره برداری از این مرکز به طور رسمی انجام شد.

پیش از این ۱۲ بیمار دیالیزی شهرستان خنداب برای درمان به شهر‌های اراک و ملایر در استان همدان مراجعه میکردند که هزینه‌های زیادی برای بیماران به همراه داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار