رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از استخدام ۸۰ پرستار از طریق آزمون خبر داد و این استخدام به زودی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با توجه به کمبود کادر درمانی در این استان به زودی ۸۰ پرستار از طریق آزمون استخدام می‌شوند.

 محمدرضا نیکبخت روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار افزود: هم اکنون سه هزار و ۲۹۹ پرستار در سطح استان فعالیت دارند که این تعداد در قالب گروه پرستاری تکنسین اتاق عمل، تکنسین هوشبری و پرستار بخش‌های مختلف هستند.

او با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان کارانه پرستاران را تا پایان تیرماه پرداخت کرده است، بیان کرد: بقیه دانشگاه‌ها تا پایان بهمن، اسفند و حتی آذر و آبان ۹۷، کارانه پرستاران را پرداخت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت نگهداری لوازم و تجهیزات بیمارستانی در استان، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بحث پرداخت کارانه پرستاران یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور است.

نیکبخت با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات به مردم استان گفت: «سی تی اسکن» بیمارستان عشایر خرم آباد با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان خریداری شد.

او با تاکید بر اینکه اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه «ام آر آی» بیمارستان بروجرد هزینه شده است، ادامه داد: همچنین ۹ میلیارد تومان برای خرید «سی تی آنژیو» بیمارستان شهید مدنی خرم آباد نیاز است که امیدواریم بانک‌ها در این رابطه تسهیلات لازم را پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: در دهه فجر مرکز اورژانس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد به مساحت پنج هزار متر مربع افتتاح خواهد شد.

نیکبخت افزود: در۶ ماه گذشته ۲۰۰ پرستار در سطح استان جذب شده است، ۸۰ نفر دیگر در قالب آزمون به زودی جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.