مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۴ تیم بهداشتی درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه سیل‌زده «رودبار» از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سرهنگ دوم عبدالوحید ملک‌آرا مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان اظهار داشت: چهار تیم پزشکی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت به منطقه سیل‌زده «رودبار» از توابع شهرستان کوهدشت اعزام شد.

ملک آرا افزود: این تیم شامل متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال، دو پزشک عمومی، ماما، پرستار، کارشناسان آموزشی و بهداشت، مشاوره و داروخانه بود که با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به خدمات درمانی در این اعزام عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت رایگان همراه با دارو، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است و در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بیان کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، مشاوره و برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن و آموزش بهداشت دهان و دندان به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مربوطه، پمفلت‌های بهداشتی نیز توزیع شد.

ملک آرا گفت: توزیع سبد غذایی و بسته‌های بهداشتی توسط خیرین بسیج جامعه پزشکی استان از دیگر خدماتی بود که به مردم این منطقه ارائه شد.

انتهای پیام/ر

اعزام ۴ تیم بهداشتی درمانی به منطقه سیل‌زده «رودبار» کوهدشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.