مجموعه گردشگری دهکده مجلل قم طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان روز سه‌شنبه در روستای دستجرد از توابع بخش کهک این استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مجموعه گردشگری دهکده مجلل قم طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان روز سه‌شنبه در روستای دستجرد از توابع بخش کهک این استان افتتاح شد.

سعید یوسف علی مدیر این مجموعه گردشگری گفت: این طرح درمساحتی به وسعت چهارهکتار و در دو مرحله پیش بینی شده که مرحله نخست آن شامل رستوران سنتی، کافی شاپ، کافه رستوران، محل بازی کودک، انواع آلاچیق‌های مختلف با اقلیم‌های گوناگون، نمای باغ ایرانی، آبشار و دریاچه مصنوعی است که عملیات اجرایی آن در سه ماهه نخست سال ۹۷ آغاز و در سه ماهه سوم سال ۹۸ به پایان رسید.

او مرحله دوم این طرح را شامل ۱۲ واحد سوئیت اقامتی به همراه تالار پذیرایی و یک سالن کنفرانس دانست و افزود: این مرحله نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین اعتبار، اواسط سال ۹۹ شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

سعید یوسف علی همچنین تعداد اشتغال این طرح را ۳۰ تَن به صورت مستقیم و ۱۰۰تَن به صورت غیر مستقیم عنوان کرد و افزود:حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در مرحله نخست به غیر از زمین،۷۰ میلیارد ریال بوده که ۴۵ میلیارد ریال آن از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ۲۵ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات اشتغال روستایی تامین شده‌است.

بخش کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا قم ۳۰ کیلومتر است، این بخش دارای ۲ دهستان کهک و فردو و ۱۸ روستا می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام
خوب نبود اصلا راضی نبودم
نع غذاش
نع سرویس اش
نع برخورد کارکنانش
نع محیط اش
خواستن شبیه طرقبه دربیارن اصلا نتونستن
Iran (Islamic Republic of)
خونساری
۱۶:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آیا واحدهای اقامتی آماده شد؟؟
آخرین اخبار