عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی، زیرکی و درک والای خود را از مسائل نشان دادند، گفت: حماسه ۹ دی، به دشمنان فهماند نمی‌توانند بین صفوف متحد مردم اخلال ایجاد کنند.

حماسه ۹ دی، به دشمنان فهماند نمی‌توانند بین صفوف متحد مردم اخلال ایجاد کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله حسن عالمی گفت: سال ۹۶ یا ۹۸ مردم صرفاً چند روز بعد از آشوب و اغتشاش، خودجوش به میدان آمده و بساط فتنه را جمع کردند و این ریشه در همان بصیرتی دارد که حماسه ۹ دی را خلق کرد.

وی ادامه داد: مردم در طول هشت ماه پس از فتنه ۸۸ دیدند این جریان برانداز چه خسارات و ضربه‌هایی از منظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی به کشور وارد کردند و چه شعار‌های غلطی سر می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم در روز‌های قبل از حماسه ۹ دی، توهین‌های فتنه گران به مسائل دینی و مذهبی، قیام عاشورا و جسارت‌های صورت گرفته به اصول انقلابی را به چشم خود دیدند لذا فهمیدند این جریانی که فتنه ۸۸ را به راه انداخته چه جریانی است و چه مختصات و اهدافی دارد.
آیت الله عالمی عنوان کرد: در جریان فتنه ۸۸ نمی‌توان از رهنمود‌های بحق و بجای رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام غافل شد. این رهنمود‌ها در راهنمایی آحاد مردم به سمت مسیر درست نقش بسزایی داشت.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی، زیرکی و درک والای خود را از مسائل نشان دادند، گفت: حماسه ۹ دی، به دشمنان فهماند نمی‌توانند بین صفوف متحد مردم اخلال ایجاد کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب ها: حماسه 9 دی ، دشمنان ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار