معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا گفت: خلق حماسه ۹ دی و حضور مردم در این روز به جهان نشان داد که ایران اسلامی با صلابت و مقتدر است.

۹ دی نشان داد ایران اسلامی با صلابت و مقتدر استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد نوریان با اشاره به بزرگداشت یوم الله ۹ دی اظهارداشت: حماسه سترگ ۹ دی یک رویداد بسیار عظیم در تاریخ کشور ما محسوب می‌شود که بعد از فتنه ۸۸ مردم هوشمند و بصیر ایران به صحنه آمدند و وحدت، انسجام، یکپارچگی و صلابت خودشان را یک بار دیگر به دنیا نشان دادند.

وی افزود: مردم ایران نشان دادند که ایران اسلامی با صلابت و مقتدر است و بیدی نیست که با این باد‌ها تکان بخورد.

سخنگوی ناجا گفت: این انقلاب یک انقلاب الهی است و روح شهدا و امام (ره) بر این کشور حاکم است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: بیش از ۳۰ هزار شهید بر رفتار و اعمال مردم تهران نظاره گر هستند و عملکرد ما را نظاره می‌کنند و خون همین شهدا است که تهران را بیمه کرده است.

وی تصریح کرد: پیام این روز به دنیا این است که مردم جمهوری اسلامی، مردمی ولایتمدار هستند و تحت زعامت دینی و سیاسی رهبر معظم انقلاب که جانشین برحق امام راحل هستند، زندگی می‌کنند.

نوریان افزود: مردم ما با خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که زیر سایه ولایت فقیه به سمت آرمان‌هایی که امام (ره) و شهدا پایه گذاری کرده اند، حرکت می‌کنند و به آن افتخار هم می‌کنند.

وی گفت: حوادث و رویداد‌ها یکی پس از دیگری نشان داده است زمانی که کفر و شرک به صحنه می‌آید یک قدرت الهی و دست الهی به کمک مردم ایران می‌آید.

نوریان تصریح کرد: یک حدیث شریف از امام زمان (عج) می‌گوید «ما از احوالات شما بی خبر نیستیم و شما را فراموش نمی‌کنیم، چرا که اگر عنایت ما برداشته شود، دشمن شما را از بین می‌برد.» بر اساس همین حدیث، مردم ما می‌دانند که امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان که رهبر معظم انقلاب هستند در این کشور رهبری می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب ها: حماسه 9 دی ، 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار