بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: ۲ بازی اولمان در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ حکم دیدار دوستانه را برای تیم ملی دارد.

سيد محمد موسوی بازيکن تيم ملی واليبال ايران در حاشيه اردوی تمرينی تيم ملی به منظور آماده سازی در مسابقات انتخابی المپيک ۲۰۲۰ در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرايط اردو بيان کرد:  دو سه روزی است تمرینات شروع شده و روز سومی است که در تمرینات شرکت می‌کنیم. نزدیک یک ماهی است که بازیکنان در اردو هستند و خبر دارم که تا چه حد روز‌های خوبی را در اردو سپری کرده اند.

بازیکن تیم ملی افزود: بعد از یک سال فرسایشی در لیگ ملت ها، مسابقات آسیایی و جام جهانی که داشتیم، بازیکنان ریکاوری کردند. شرایط خوبی داریم و بازیکنان تيم ملی برای مسابقات ۹۰ درصد آماده است.

موسوی در خصوص نبود بازی دوستانه برای تیم ملی بیان کرد: برگزاری بازی دوستانه همیشه خوب است و بازیکنان ما خیلی زود به  اردو برگشتند و در شرایط مسابقه نیستند. اما فکر می‌کنم ۲  بازی اولیه مان نسبت به دیدار دیگر ساده‌تر باشد و بخواهیم به چشم یک بازی تدارکاتی به آن نگاه کنیم.  

او ادامه داد: رفتن ما به المپیک شدنی است و به هر طریقی شده باید در این تورنمنت حضور پیدا کنیم. البته در ورزش اتفاق‌های غیر قابل پیشبیني هم می‌افتد، اما ما همه قصد داریم به این هدف مهم دست پیدا کنیم و به آن می‌رسیم.


بيشتر بخوانيد: ۲ بازیکن دیگر از اردوی تیم ملی والیبال خارج شدند


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار