مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تلاش برای توسعه ورزش در دورترین نقاط استان با ایجاد فضا‌ها و زیرساخت‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به فعال بودن نزدیک به ۱۰۰ پروژه ورزشی در سطح استان، گقت : از سال گذشته پروژه‌های مهمی را در ورزش استان شروع کردیم که با افتتاح برخی از آن‌ها برای اولین بار است چنین زیرساخت‌هایی را در استان خواهیم داشت.

او گفت : با افتتاح و بهره برداری از تعدادی از این پروژه‌ها تا پایان امسال، شاهد جهشی خوب در توسعه ورزش استان و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه احداث پروژه‌های ورزشی را تنها متمرکز در مرکز استان نکرده‌ایم، گفت: پروژه‌هایی داریم که در روستا‌های محروم نقطه صفر مرزی استان در حال احداث است تا جوانان این مناطق هم بتوانند به زیرساخت‌های ورزشی دسترسی داشته باشند.

او گفت: تعدادی از این پروژه‌ها با استفاده از اعتبارات ماده ۱۲ زلزله درحال احداث است و می‌توان گفت در حوزه ورزش هم تهدید زلزله را به یک فرصت تبدیل کردیم.

رحیمی بااشاره به وضعیت برخی از پروژه‌های ورزشی استان افزود: در کنار مجموعه فعالیت‌هایی که طی یکسال گذشته در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه در راستای نوسازی و بروزرسانی این مجموعه داشته‌ایم، اقدامات مهمی نیز در مجموعه ۱۵ خرداد انجام دادیم.

او گفت: مجموعه ۱۵ خرداد چندسالی بود به مجموعه‌ای بلااستفاده تبدیل شده بود، اما در یکی دو سال گذشته تحولاتی را در این مجموعه انجام دادیم و اکنون تیم‌های ورزشی از آن استفاده می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به تشکیل مجمع خیرین ورزش یار استان هم اشاره کرد و گفت: امید می‌رود با تشکیل این مجمع بتوانیم فضا‌های ورزشی استان را بویژه در محلات حاشیه نشین افزایش دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.