وجود پیشکسوتان بزرگ در حوزه وررش

استاندار کرمانشاه گفت : باتوجه به وجود پیشکسوتان بزرگی که در حوزه وررش داریم، نیاز داریم خانه پیشکسوتان ورزش استان را احداث کنیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : هرچند زیرساخت‌های ورزشی خوبی در استان داریم، اما هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم و باید زیرساخت‌های جدیدی بسازیم.

او گفت : برای اینکه بتوانیم سرانه فضای ورزشی استان را به حد قابل قبولی برسانیم، اعتبارات دولتی تنها جوابگو نیست و باید تلاش کنیم مشارکت عمومی را داشته باشیم.

بازوند گفت: وقتی مردم را برای احداث فضای‌های ورزشی پای کار بیاوریم، قطعا خود آن‌ها هم در حفظ این فضا‌ها کوشا خواهند بود.

استاندار کرمانشاه بااشاره به کمبود فضا‌های ورزشی در محلات حاشیه نشین استان، گفت: اینکه جوانان ساکن در این محلات به واسطه محرومیتی که دارند نمی‌توانند مانند بقیه جوانان محلات برخوردار ورزش کنند، برای ما مسئولین عذاب‌آور است.

او افزود: در این راستا از چندی پیش رایزنی‌هایی را با برخی از سرمایه گذاران استان آغاز کردیم تا مشارکت آن‌ها را برای احداث زیرساخت‌های ورزشی در استان بویژه در محلات حاشیه نشین جلب کنیم.

بازوند بابیان اینکه این رایزنی‌ها منجر به جلب مشارکت چند خیر برای احداث فضا‌های ورزشی در استان شد، گفت: یکی از خیرین استان موافقت کرده تا با ۹ میلیارد تومان ۱۵ زمین ورزشی در محلات محروم کرمانشاه احداث کند و خیر دیگری نیز برای احداث شش سالن ورزشی پای کار خواهد آمد.

او افزود: باتوجه به وجود پیشکسوتان بزرگی که در حوزه وررش استان داریم، بنظر می‌رسد باید "خانه پیشکسوتان ورزشی" استان را راه اندازی کنیم و برای تحقق این مسئله هم با یکی از خیرین رایزنی کرده ام و موافقت کرده تا دو و نیم میلیارد تومان برای احداث این خانه اختصاص دهد، اما نیاز داریم شهرداری زمین آن را تامین کند.

استاندار کرمانشاه گفت: از آنجایی که خیرین زیادی داریم که علاقمند کمک به حوزه ورزش استان هستند، به منطور ساماندهی و تقویت فعالیت آنها، مجمع خیرین ورزش یار را تشکیل داده ایم.

او افزود: امیدواریم بتوانیم با تشکیل مجمع خیرین ورزش یار در استان، زیرساخت‌های ورزشی خوبی برای جوانان ایجاد کنیم.

بازوند به وجود زیرساخت‌های ورزشی متعدد در دستگاه‌های اجرایی مختلف هم اشاره‌ای کرد و گفت: متاسفانه هر دستگاهی این زیرساخت‌ها را تنها در اختیار کارکنان خودش قرار می‌دهد و گا‌ها این سالن‌ها در ساعات زیادی از روز هم بلااستفاده هستند که باید زمینه‌ای فراهم کنیم عموم مردم بتوانند از این فضا‌ها استفاده کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.