سخنران راهپیمایی ۹ دی در کرمانشاه گفت : باید مراقب دشمنان نفوذکرده در داخل باشیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم سخنران راهپیمایی ۹ دی در کرمانشاه با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام در جریان فتنه سال ۱۳۸۸ گفت : سال ۱۳۸۸ مستکبرین، منافقین و غافلین داخل دست به دست هم داده و آمده بودند تا فتنه به پا کنند و امروز هم تلاش اصلی و نقشه محوری استکبار در خارج و ایادی آن‌ها در داخل این است که همچنان راه این فتنه را ادامه دهند و نظام اسلامی را به عنوان هویت مردم با چالش مواجه کنند.

او گفت : تا وقتی مردم با انگیزه الهی و با تکیه بر قدرت خودباوری و ارزش‌های الهی در کنار نظام باشند، کوردلان منافق و آمریکا و انگلیس و آل سعود بدانند، همه خیال‌های آشفته خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به گور خواهند برد.

او با تاکید بر اینکه دشمنان دائما در کمین و توطئه هستند، گفت: باید مراقب دشمنان نفوذ کرده در داخل باشیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: راه برون رفت از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان که تا به حال نیز کشور با تکیه بر آن‌ها سربلند بوده، تکیه بر غیرت دینی، بصیرت سیاسی و حضور یکپارچه و حماسی مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام است.

سخنران راهپیمایی ۹ دی کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هویت اسلامی دستاورد‌های زیادی برای کشور به همراه داشته، گفت: شور ما در دوران ستم شاهی در رده صدم کشور‌های دنیا هم نبود، اما اکنون به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده و در دنیا مطرح است.

او خطاب به مسئولین کشوری و استانی، گفت: مردمان استان کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی زخم‌هایی بر پیکر دارند و زخم زلزله، زخم سیل، زخم بیکاری جوانان و زخم فقر و محرومیت را در گوشه‌هایی از این استان می‌بینیم که درمان همه این زخم‌ها به کار و مدیریت جهادی شبانه روزی نیاز دارد.

حسینی مقدم گفت: استان کرمانشاه فرصت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی دارد که باید از این فرصت‌ها برای بهبود زخم‌های مردمان این دیار استفاده شود.

او افزود: مردم مومن و ولایی کرمانشاه در عین برخورداری از مذاهب مختلف از شیعه و سنی گرفته تا اهل حق و با وجود داشتن گویش‌ها و قومیت‌های گوناگون، در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام بوده و هرگز نظام را تنها نگذاشته اند، لذا شایسته خدمات بیشتری هستند.

سخنران راهپیمایی ۹ دی کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، از انتخابات به عنوان یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: این یادگاری ارزشمند همه تصمیمات اصلی و مهم نظام را به مردم واگذار کرده است.

حسینی‌مقدم با تاکید بر اینکه مجلس باید شالوده فضائل ملت باشد، افزود: امیدواریم حضور مردم در انتخابات پیش رو همانند حضورشان در حماسه ۹ دی و دیگر صحنه‌ها، پررنگ و حماسی باشد.

سخنران راهپیمایی ۹ دی کرمانشاه افزود: نکند تبلیغات دشمن و وجود مشکلاتی مثل گرانی و تورم در شرایط سخت تحریم‌ها کسی را از شرکت در انتخابات دلسرد کرده و بخواهد این دلسردی را با حضور کمرنگ خود در انتخابات نشان دهد که در این صورت دشمن شاد خواهیم شد.

حسینی‌مقدم سپس از همه خواست تا آگاهانه در انتخابات شرکت کنند و اجازه ندهند "نانمایندگانی" به مجلس راه پیدا کنند که به جوانان و نیازمندان خیانت کند.

او گفت: ملاک صحیح شرکت در انتخابات، انتخاب نمایندگانی است که اشتغال جوانان و رفع محرومیت از چهره استان را اولویت اول خود بدانند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.